вівторок, 3 жовтня 2017 р.

День відкритих дверей

Шкільна бібліотека  - за здоровий спосіб життя


Здоров'я не можна купити ні за які гроші, його можна сформувати шляхом одержання знань і постійної роботи над собою.

Основними елементами здорового способу життя є:


 правильний режим праці та відпочинку; 

правильне харчування; 

врегульований режим дня; 

активне проведення часу; 

заняття спортом; 

відмова від шкідливих звичок; 

загартовування;


Головним скарбом життя на Землі є не багатства, що в тебе в скринях... Головним скарбом життя є здоров'я, і щоб його зберегти, потрібно багато знати. 

Шановні читачі шкільної бібліотеки запрошую вас на презентацію  

книжкової виставки

            "Здоров'я - найцінніший скарб"

       Учні 5-Б класу ознайомилися з книгами
 книжкової виставки "Здоров'я - найцінніший скарб"






Бажаю всім міцного здоров'я! Не забувайте: здоров'я кожного - у його власних руках! Збережене і зміцнене в дитинстві та юності, воно дасть можливість жити довго, активно, щасливо. Спілкування з природою, заняття фізичною працею, спортом допоможуть вам вирости здоровими.                                                                                                                             
                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар