понеділок, 26 серпня 2019 р.

Класик української літератури


Пов’язане зображення
25 серпня виповнюється 95 
від дня народження
українського письменника,
Героя України
Павла Архиповича Загребельного.


Навіщо людина живе на світі?
Для людей. Жити цікаво лише тоді,
коли навколо тебе живуть інші.
                    П. Загребельний

Павло Загребельний – один з найвідоміших українських письменників. Його твори читав кожен, у школі, університеті, або ж просто так, заради власного задоволення. За свою творчість він був удостоєний величезної кількості премій і нагород. Павло Загребельний працював понад сорок років в українській прозі. За цей час вийшло більше двадцяти його романів.



Книги Павла Загребельного - це думи про народ від давнини до сучасності, про людей, які прагнуть від життя дива, шукають його і знаходять, і - найголовніше - творять його в муках і любові.

"Ніхто не має права мовчати, а надто письменник. Це моє кредо, я сповідував його все своє життя. Я не шкодую, що я так жив - чесно та справедливо. Оце все, що я мав вам сказати. Все решта написано в моїх книжках."
                                                   П. Загребельний


Немає коментарів:

Дописати коментар