вівторок, 8 жовтня 2019 р.

Бібліотека майбутнього


Бібліотеки — це дійсно ворота в майбутнє. І дуже шкода, що по всьому світу ми бачимо, як місцева влада розглядає закриття бібліотек як легкий спосіб зберегти гроші, не розуміючи, що вони обкрадають майбутнє, щоб заплатити за сьогодні. Вони закривають ворота, які повинні бути відкриті.

бібліотеки для дітей, сучасні бібліотеки, детские библиотеки мира, літературний простір


Опитування учнів 7 -Б класу 
 "Якою ви бачите сучасну шкільну бібліотеку"

"Я мрію про те, щоб у нашій бібліотеці був читальний зал із сучасними електронними книгами". (Жук Вадим)

"Я хочу, щоб у бібліотеці стояли крісла для відпочинку, щоб можна було почитати і поспілкуватися. І, звичайно, щоб було якомога більше сучасних паперових та електронних книг"  (Луцик Аліна)

"Я хотів би, щоб у бібліотеці разом з книгами було багато комп'ютерів. (Гусак Максим)


"Я хочу, щоб у нашій бібліотеці були сучасні меблі, електронні книги, на кожному столі - планшети, куточок  для відпочинку. ( Гац Діана)

"Я мрію про те,  щоб у нашій бібліотеці було більше  художніх книг сучасних письменників"(Жлобницька-Мотало Анастасія) 

"Я мрію, щоб у бібліотеці кожному учню видавали планшети з електронними книгами і ми не носили б тоді важкі сумки ". (П'ятківська Настя)

Немає коментарів:

Дописати коментар