четвер, 20 лютого 2020 р.

Бог уложив у мої руки перо...


Улас Самчук майже все життя прожив у розлуці з рідною землею. Через недолю 

Самчук Улас Олексійович — Вікіпедія
свого народу й своєї батьківщини він ще юнаком опинився поза межами рідного краю. Але одірвавшись фізично від батьківщини, він духовно перебував з нею у повсякчасному нерозривному зв'язку. У чужому світі він ще глибше переживав долю і воління рідного народу.

"Я ставив і зараз ставлю собі досить, як на письменника, виразне завдання: хочу бути літописцем українського простору в добі, яку сам бачу, чую, переживаю", - писав Улас Самчук.

Таким літописцем свого часу і свого народу і є Улас Самчук, таким він і ввійшов в історію української літератури.

Найбільша мистецька і суспільна вага творів Уласа Самчука в тому, що їхні ідеї органічно виростали з найактуальніших і найболючіших проблем доби, що вони пройняті щирою авторовою любов'ю і почуттям обов'язку перед своїм народом і батьківщиною.
До 115-ї річниці від дня народження Уласа Самчука
 у бібліотеці організована книжкова виставка
"Бог уложив у мої руки перо..."

Я не тому письменник українського народу, що вмію писати.
Я тому письменник, що відчуваю обов'язок перед народом.
Бог уложив у мої руки перо.
Хай буде дозволено мені використати його для доброго,
для потрібного.
                         Улас Самчук


Немає коментарів:

Дописати коментар